Mi kell egy reklám kampányhoz?

Blog bejegyzésünkben a sikeres reklámkampány fő összetevőit mutatjuk be lépésről lépésre.

  1. Határozzuk meg a kampányunk fő üzenetét!
  2. Határozzuk meg a reklámcsatornákat, amin keresztül eljut az üzenet a fogyasztóhoz.
  3. Vegyük sorra a lehetséges reklámeszközöket!
  4. Határozzuk meg a büdzsét!

 

A klasszikus reklámkampány továbbá időben behatárolt, irányítható, mérhető, passzív befogadói helyzetben éri el a fogyasztót. Erős vagy erősödő reklámzaj mellett egy fogyasztó érdeklődéséhez vagy megnyeréséhez minimum 6-7 ismétlés szükséges.

Ha sikeres reklám kampányt szeretnél, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük