A Linkedin elsősorban a B2B szektorban hirdetők számára lehet tökéletes vagy a munka erőt keresők számára, viszont Magyarországon eddig kevésbé elterjedt.
Hogy miért is hatékony? A legtöbb nagyvállalat döntéshozója jelen van a platformon, így sokkal célzottabban tudjuk elérni őket. Alkalmas lehet a kampány brand építésre, webhely forgalom növelésre.
Sikerességéhez tisztába kell lennünk a következőkkel: Kiket szeretnénk elérni?, Hol dolgoznak?, Milyen végzettségük van?Milyen területek iránt érdeklődnek?
Emellett pedig fontos, hogy a fizetett hirdetéseink elérését növelhetjük organikus tartalommal is, egyrészt vállalati oldalunkon, másrészt csoportokban való megjelenéssel.
A platformon való hirdetés költségesebb lehet, mint más közösségi média oldalak, ezért fontos, hogy ezt a platformot leginkább nagy értékű termékek, szolgáltatások esetén válasszuk hirdetésre.