Instagram sztori mint marketing eszköz

A 2020-as év nagy változásokat hozott a social mediában is, de az is egyértelműen látszik, hogy noha még csak márciust írunk, már az idei trendek is kialakulóban vannak.

Ennek egyik ékes példája az Instagram, amely mint hirdetési felület még mindig rejt magában új lehetőségeket – ilyen volt tavaly például az IGTV funkció, 2021-ben pedig a sztorik  kapnak még nagyobb hangsúlyt a közösségi média felületen.

A nagy márkák közül sokan (a visszajelzésekre és a riportokra alapozva) elkezdték hirdetéseiket képes posztok helyett sztorikban tálalni, hiszen tovább erősödött az a trend, hogy a követők nagyobb arányban figyelnek fel a sztorikra, így az üzenet is több emberhez juthat el.

A Social Insider kutatása alapján több mint 500 millió felhasználó kerül interakcióba a történetekkel, és a továbblépési és videó megtekintési arány is 5,65%-kal magasabb, mint a posztolt képeknél, videóknál.

A kutatásban azt is kimutatták, hogy a márkák 51%-a már használja ezt a formátumot termékeik hirdetésére, és szinte biztos, hogy ez a szám 2021-ben tovább fog nőni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük