Magyarországon a legtöbb közösségi média felhasználó az ismert hármast: Instagram, Facebook és Messengert használja tartalomgyártásra, illetve a célközönség elérésére. Ettől viszont jóval több platformot használhatunk, főleg a fiatalabbak elérésére.
A legnagyobb elérést a fiatalok és tinik körében a TikTok felületen érhetjük el, viszont ami különös, hogy egyre több 40 feletti használja a statisztikák szerint.
Ha az üzleti szektort szeretnénk elérni, akkor pedig mindenképp használjuk az Instagram és a Youtube mellett a Linkeedint, illetve nemzetközi elérés érdekében a Twittert.
Fontos, hogy a platformok használata előtt nézzünk utána, hogy a célcsoportunk hol van jelen, illetve mely módszerek a leghatásosabbak az elérésükhöz. Például jelenleg a poszt helyett nagyobb elérést biztosítanak a storyk.
Mivel a nagyobb platformok algoritmusai gyakran változnak érdemes saját weboldalt és hírlevél rendszert kialakítani, a követők vagy vásárlók megtartása érdekében. Mivel az algoritmus megváltozásával elérést veszthetünk a követőinknél. Továbbá hírleveles kommunikáció segíthet erős verseny esetén, gyakran ösztönözhetjük kedvezményekkel, akciókkal a vásárlásra a fogyasztót.